Een solide basis om de wereld in te vliegen
Een school met historie en verbinding naar de toekomst
Mediawijsheid met een eigen bibliotheek

ZELFVERTROUWEN OPBOUWEN

weet dat je er toe doet en dat je er mag zijn

Actieve leerlingenraad waarin kinderen leren over democratie

OBS van Maasdijkschool

OBS van Maasdijkschool is een prettige, veilige omgeving voor leerlingen om zich te ontwikkelen tot zelfbewuste wereldburgers. Ieder kind ontwikkelt zich op zijn eigen manier en in zijn eigen tempo. Wij bieden kinderen een sociale omgeving waarin zij worden geprikkeld, maar ook als persoon worden gezien en gehoord. Maar ook waar ze leren vertrouwen op zichzelf en de mogelijkheden die worden geboden. Wij bereiden ze voor op een volgende stap in hun jonge leven en leggen een solide basis voor de toekomst. De Van Maasdijkschool, een dijk van een school!

Nieuwsbrief 15 maart 2024

Nieuwsbrief 16 februari 2024

Nieuwsbrief 26 januari 2024

Nieuwsbrief 22 december 2023

Extra editie nieuwsbrief: Sinterklaasspecial!

Nieuwsbrief 17 november 2023

Virtuele tour

Een sociale, veilige omgeving

Ambion in Onderwijs

Ambion staat voor AMBitie In ONderwijs. De vierentwintig openbare basisscholen van Ambion bieden eigentijds en kwalitatief onderwijs in de regio Joure en Heerenveen. Daarbij staan vertrouwen, verbinding en ontwikkeling centraal. De scholen werken intensief samen, maar kennen ook ieder hun eigen gezicht.

Ambion

Leerling aanmelden

Overweegt u uw kind(eren) aan te melden op onze school? Dan nodigen wij u en uw kind(eren) van harte uit voor een rondleiding en een persoonlijk gesprek.

U kunt hiervoor klikken op onderstaande knop. De directeur neemt dan contact met u op om een afspraak te maken.

Nu aanvragen